اخبار اخبار .

اخبار

سری اینفینیکس نوت 12 5G با دوربین 108 مگاپیکسلی و صفحه نمایش AMOLED، پیش از معرفی رسمی، در فروشگاه Flipkart فهرست شد

اینفینیکس (Infinix) در حال حاضر چهار گوشی هوشمند در خط تولید نوت 12 خود دارد؛ نوت 12، نوت 12i، نوت 12 G96 و نوت 12 VIP. لازم به ذکر است که هیچ‌کدام از این گوشی‌ها از شبکه‌ 5G پشتیبانی نمی‌کنند، اما این شرکت به‌زودی گوشی‌های هوشمند سری نوت 12 جدید خود را با اتصال 5G عرضه خواهد کرد.

 

این افشاگری از سوی فروشگاه خرده‌فروش آنلاین هندی Flipkart انجام شده که یک صفحه تبلیغاتی را در وب‌سایت خود برای سری اینفینیکس نوت 12 5G ایجاد کرده است. این صفحه تبلیغاتی همچنین شامل چند تصویر است که نگاهی اجمالی به گوشی‌های هوشمند سری نوت 12 5G به ما داده و علاوه بر آن، دوربین سه گانه 108 مگاپیکسلی، صفحه‌نمایش AMOLED و پورت USB-C را برای این دستگاه‌ها تایید می‌کند. قیمت گوشی سامسونگ.

 

Flipkart نام این گوشی‌های هوشمند 5G و تعداد آن‌ها را فاش نکرده است، اما امیدواریم در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد این محصولات بشنویم.

البته این اولین باری نیست که اینفینیکس گوشی هوشمندی با پشتیبانی از دوربین 108 مگاپیکسلی اصلی یا اتصال 5G عرضه می‌کند. اینفینیکس Zero X Pro و نوت 12 VIP دارای دوربین 108 مگاپیکسلی هستند، در حالیکه اینفینیکس Zero 5G که در ماه فوریه رونمایی شد، دارای اتصال 5G است.

منبع: Gsmarena


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۳:۵۵ توسط:بی نام موضوع: نظرات (0)